ناپولی 2-1 بروسیا دورتموند: بریدن سر هیولا

http://u.goal.com/318700/318718_heroa.jpg

ناپولی فصل جدید چمپیونزلیگ را با پیروزی باارزش 2-1 مقابل دورتموند آغاز کرد.

در این دیدار پرحادثه، یورگن کلوپ و رومن وایدن فلر اخراج شدند تا کار برای دورتموندی ها در دیدار بعدی هم دشوار شود.

بنیتس در این دیدار بهترین ترکسبش را راهی میدان کرد و از بازیکنانی مانند همسیک، کایخون و اینیسیه بهره گرفت. در سمت مقابل هم گوندوگان، پیشچک و سباستین کل از ابتدا برای دورتموند به میدان رفتند.
تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما ناپولی در ادامه بازی را در دست گرفت. ارسال اینسینیه برای ایگواین، او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تکل هوملس، دروازه دورتموند را نجات داد.

بعد از آن نوبت لواندوفسکی بود تا یک موقعیت خوب را از دست بدهد.

چند دقیقه بعد، ایگواین سرانجام گل اول بازی را به ثمر رساند. ارسال خوان زونیگا، در محوطه جریمه به این ستاره آرژانتینی رسید و او با ضربه سر، دروازه دورتموند را باز کرد.

اعتراض شدید کلوپ به داور چهارم به خاطر اجازه ندادن به سوبوتیچ برای ورود به زمین بعد از مصدومیتش از ناحیه سر، یک کارت قرمز برای او به همراه داشت تا دورتموند مغز متفکرش را روی سکوها ببیند.

مصدومیت هوملس و ورود آئوبامیانگ به جای او، کار را برای زردها پیچیده تر کرد.و در نهایت  اخراج وایدن فلر به دلیل سرنگون کردن ایگواین در پشت محوطه جریمه، کار دورتموندی ها را دشوارتر از قبل کرد.

بلاژیکوفسکی از بازی بیرون رفت تا میشل لانگراک، دروازه بان دوم دورتموند به بازی بیاید.

دورتموندی ها نیمه دوم را دفاعی تر شروع کردند تا دروازه شان برای بار دوم باز نشود اما ضربه آزاد دیدنی اینسینیه گل دوم را برای شاگردان رافا بنیتس رقم زد.

 در ثانیه های پایانی بازی، اشتباه زونیگا، دروازه ناپولی را باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد اما گل دوم دورتموند هرگز زده نشد تا نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها را با شکست آغاز کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392 ا 8:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.